Vendor management in één systeem
Vendor Management Follow up biedt:
- Registratie van orders in uw systeem
- Automatische verwerking via ons VMF, direct gekoppeld aan het systeem van uw leverancier
- Realtime updates van wijzigingen en bewegingen in uw ERP-systeem
- Volledige controle over het proces
Zodra uw goederen worden gescand in het magazijn van uw leverancier, verschijnt deze informatie direct in uw ERP-systeem. De zending is onderweg. De systeemintegratie wordt afgestemd op uw specifieke behoeften en wensen.
Voordelen van Vendor Management Follow-up:
- Zichtbaarheid en voorspelbaarheid
- Minder handmatig en tijdrovend werk bij orders en opvolging
- Slechts één integratie met VMF, dat vervolgens communiceert met uw leveranciers
- Ondersteuning voor mapping en EDI-standaarden
- Gemakkelijk klanten informeren over de daadwerkelijke levertijd
- Voor leveranciers zonder EDI kan ColliCare of uw leverancier de informatie handmatig registreren
- Notificaties per e-mail/SMS over de locatie van het product tijdens het traject van boeking tot levering
- Elektronische gegevensverzameling via terminals en scanpunten bij leveranciers
- Mogelijkheid om levertijden en KPI’s per leverancier te meten
- Rapportages per leverancier
- Betrouwbare documentatie ter ondersteuning van verbetertrajecten richting leveranciers
