1) Overzicht in één systeem
Je krijgt alle informatie die je nodig hebt uit één systeem. Inloggen in verschillende systemen om te zoeken naar mogelijke onregelmatigheden is tijdrovend en geen garantie voor het vinden van de fout.
Vendor Management geeft je toegang tot orderinformatie direct in jullie eigen ERP-systeem, een effectieve, snelle en eenvoudige manier om op de hoogte te blijven.
2) Voorspelbare levertijden
Zichtbaarheid geeft voorspelbaarheid - met een vendor management systeem is het eenvoudig om status updates te geven aan uw klanten.
In staat zijn uw klant te informeren over de actuele status, van producent tot voorspelbare levering aan de deur, is volgens ons de allerbeste klantenservice.
3) Alle documenten bij de hand
Het vendor management systeem, verzamelt alle documenten. Dit geeft jou een solide basis voor de documentatie van de processen, en het vermogen om je klant te helpen verbeteren ten opzichte van leveranciers.
Wanneer uw goederen in het magazijn van uw leverancier worden uitgescand, ziet u ze direct en op tijd in uw ERP-systeem!
ColliCare Logistics heeft haar eigen ordervolgsysteem ontwikkeld: Vendor Management Follow-up. Daarmee wordt het ook voor jou bedrijf een stuk makkelijker om orders voor je leveranciers te volgen.
Wil je meer weten over ons vendor management systeem?