Ga terug DSC_0170

ColliCare – nieuwe logistieke speler op de Finse markt

ColliCare laat u met gepaste trots weten dat ze nu ook een eigen kantoor in Vantaa – Finland hebben.  Met dit nieuwe kantoor heeft ColliCare nu dekking in de Nordics. De groei van de ColliCare groep is aanzienlijk, met in 2017 een omzetstijging van 30%. 

ColliCare is een Noorse, middelgrootte, private 3PL logistieke dienstverlener, aanwezig  in 11 landen wereldwijd, met focus op de Nordics, Baltische Staten, Europa en het verre Oosten. Het kantoor in Finland voldoet aan de eisen van de klanten om totale dienstverlening in de Nordics aan te bieden.

“Onze klanten vragen complete distributie binnen de Nordics, en om aan hun wensen te voldoen hebben we besloten een kantoor in Finland te openen. Volgens ons, en ook gebaseerd op marktonderzoek, geloven wij dat er plaats is voor ColliCare als logistieke dienstverlener op de Finse markt,’ zegt Knut Sollund, CEO of ColliCare.

 “Finland is niet alleen belangrijk met de focus op de Nordics distributie mogelijkheden, maar ook de ligging ten opzichte van de Baltische staten is van strategisch belang. Balticum is een gebied waar onze business snel groeit. Zo ook onze Air & Sea services, waar wij een groot netwerk hebben en competitieve service bieden,” vervolgt Sollund.

ColliCare Finland zal worden geleid door Marko Pirinen, met 30  jaar ervaring in operations en sales binnen de logistieke branche. Hij zal worden ondersteund door Customer Service Manager Sari Atilla.

“- ColliCare Finland is een goede optie voor klanten naast  de grote logistieke staats bedrijven. Maar weinig bedrijven in Finland bieden nationale en internationale diensten, met een unieke portfolio en flexibele service voor een concurrerende prijs. We kunnen een persoonlijke en flexibele service bieden. ColliCare creëert business op een  innoverende wijze ”,  zegt Managing Director van ColliCare Finland, Marko Pirinen.
 
Om een kleinere speler te zijn tussen de grote jongens in de logistieke markt heeft ColliCare  bewezen daarvan de vruchten te kunnen plukken. Klanten geven aan dat ze meer persoonlijke aandacht krijgen en specifieke klantoplossingen vanuit hun behoeften zijn goed te realiseren.